15 March 2009

percutian hujung minggu...

hari cuti dah bermula buat kami yang bergelar cikgu cikgi..but bg kami macam xbercuti mana pun sbb hari selasa abah fathi dah ada kelas tambahan..selasa n rabu kls, khamis exam ptk n jmaat plak sek ummi plak ada meeting guru huhu...calon2 guru cemerlang lar ari jmaat pun berkhidmat...


but dalam byk2 jurney..perjlnan pulang ke kg pada minggu lps adalah yg paling santai bagi kami...balik kg untuk menjemput bonda untuk menjaga fathi kerana Cula mohon cuti untuk melihat keputusan SPM nya..

perjalanan bermula pagi jumaat..
9pg - bertolak dari balai besar ke kg halaman
10.30 - berenti sarapan nasi kerabu ayam di taman msjid terapung
11.00 - berenti mandikan fathi di masjid bari...
1.00 - tiba di kg halaman:)

sedikit nostalgia indah untuk kenangan kami bersama...




with luv...

fathi n family..

8 comments:

salida amran said...

pos mai kepok ler sini...

FirJah said...

waduh...asyiknya...!!!
happy holidy...gud luck to abah fathi nak PTK..cahiyok chaiyok..bagi dapat 4 4 tau..hehe

Fatanah Fadhil said...

salida: mau sungguh ker?mengidam ekk:)

::: HaNiEs z.M.i ::: said...

tonah!! aku tersangat la mengidam kepok losong ganu!!! pos la sini.huhu..dia ada jual paket yang tahan lama tak?boleh aku kirim..;)

Fatanah Fadhil said...

FIRJAH- syukria n doakan moga somiku cpt nek pgkat hehe..
hanies - mu ngidam sunguuh ni kena makan wei..aku xta kepok trg ni tahan lama x, tp aku penah tenok dlm tv yang dorang wat pek dalam kotak tp aku xpenah jup sendiri lagi..bape hr kalu pos blh sapa ke mu?

::: HaNiEs z.M.i ::: said...

oo ye ke?kalo dpt pos bagus tu.kalo dia paket elok2,rasanya boleh masuk sini.biasanya kalu pos hari ahad,hari jumaat sampai.dlam 5hr kalo pos hari ahad.kalo mu jumpa hok dia boleh paket molek,mu oyak deh.aku ngidam betul.huhu..nti aku bank in duit sume kalo ada.okey? =)

Fatanah Fadhil said...

hanies : orait i.allah tp masa aku tgk 2 ye kata nk pasarkan kat supermarket kat kolumpo...nat aku tra cari kalu ada dungun n k.trg ni,lehla aku pos ke mu yer..mu tra lar gk tanya kgkwn wat duk kl,kot2 set ye penah jupo ker..

::: HaNiEs z.M.i ::: said...

sukenye aku!!!mu try tgk deh.harap2boleh makan kepok losong ganu walau dok sini.heheh..nti aku try tanya org dok kl kot2 ade jumpe kepok gitu