28 November 2014

VIDEO MAKANAN SUNNAH SEPANJANG HARI

INi yang saya janjikan tempoh hari...
video yang disampaikan oleh ustazah Noor Hafizah Musa...
lembut tutur bicaranya...
mendalam maknanya...
juga penuh berisi info dan maklumat

Alhamdulillah dari sini la saya mula makan makanan sunnah dan ekstrak kacip fatimah keluaran UTM
saya pun suka sebarkan kebaikan video2 ini...
alhamdulillah sekarang semua produk2 yang ustazah sebut tu boleh dibeli di I-Deal Halal Mart Dungun
Saya sendiri pun dah jadi pengedar berdaftar EKSTRAK KACIP FATIMAH UTM ni...

Buat warga Dungun,boleh COD je dari kedai I-deal halal mart
buat yang mahu saya poskan pun boleh...

video
Apa yang menarik...ustazah ada sebut wanita di Mesir mampu bersalin secara pembedahan hingga 10 atau 11 kali...kalau kita kat Malaysia ni, bersalin 3kali pun dah ada yang kena ikat peranakan..apatah lagi 10 atau 11 kali....
masya Allah memang ajaib...rahsianya mereka amalkan makanan2 sunnah...mula dari bangun tidur lagi ustazah beri tips...

Jom sama2 kita saksikan...
moga beroleh manfaat dan sama2 kita amalkan moga kita jadi incredible hulk mama hehe

Bagi yang berminat nak dapatkan semua produk2 yang disebut ustazah,boleh whatsapp je empunya kedai tu hehe
013 969 4774
in sha Allah mereka boleh poskan jika kawan2 mahu.

08 November 2014

Ubat Umi

Pagi2..sebelum ke sekolah...
saya akan makan pil2 kesihatan ini
Kapsul minyak zaitun, kapsul habbatussauda,kapsul minyak kelapa dara dan kapsul ekstrak kacip fatimah...

Botol bersusun je atas meja...
hinggakan si kecik fawaz..asal nampak je botol2 minyak zaitun dan ekstrak kacip fatimah ni...pasti akan cakap...
"Ubat umi...ubat umi...no no main...

Sibijak tu memang cepat ingat...
Dia akan amik balik botol2 tu dan susun balik atas almari dapur...
memang bijak si kecik tu...

Alhamdulillah...
umi terbuka hati tuk mula makan kapsul2 sunnah lepas dengar rancangan tajaan minsyam di radio ikim 2tahun yg lepas...
katanya, kulitnya jadi halus mulus sedangkan dia xguna losyen pun...
hanya dengan pengalaman sunnah ini...
Alhamdulillah saya turut terbuka hati untuk terus guna...

Ekstrak kacip fatimah ni pulak...
umi terbuka hati nak mula ambil lepas dengar ceramah makanan kesihatan dari ustazah noor hafizah musa yang dihantar dalam whatssap group...

Subahanallah...
banyak ilmu dan amalan yang belum di amalkan...
sangat banyak khasiat kacip fatimah rupanya...
boleh beri tenaga,
boleh buang angin dlm badan...
boleh stabilkan hormon kewanitaan dan boleh stabilkan haid...

Alhamdulillah,umi cuba sendiri...
Kesan pertama yang umi rasa lepas ambil ektrak kacip fatimah ni...umi xngantuk dalam keta lagi...
alhamdulillah boleh teman abah bawa keta...
ye la tiap2 minggu ulang alik dungun besut...jauhnyan5 jam...penat...
tapi alhamdulillah umi leh berjaga teman abah berbual2 sepanjang jalan...

3 serangkai kapsul minyak zaitun kapsul habbatussauda dan kapsul minyak

Ini kapsul ekstrak kacip fatimah keluaran UTM
 Alhamdulillah...daripada pengguna umi jadi pengedar untuk produk2 hebat ini...
umi pengedar ekstrak kacip fatimah bagi kawasan Besut, trg...
boleh je kalau nak umi poskan...
sbb biasa yang jumpa produk2 ni,adalah orang2 yang suka membaca melalui internet...
jadi,boleh je kontek 013 607 5518 untuk dapatkan produk2 ni ye
alamak..dah masuk iklan la plak hehe...

Ok,kita stop dulu sini...
lain kali umi post kan video ustazah noor hafizah tu ye
kita sama2 kongsi ilmu sama2 kongsi manfaat...

Moga kita diberkati Allah selalu...

07 November 2014

program umi

Hujung minggu...masa untuk berprogram
program dengan keluarga...
juga berprogram bersama2 kawan dan rakan2
minggu lepas...
ini program umi...
pengalaman pertama dijemput berprogram disini
Sangat baik dan bermanfaat program ni

Program anjuran nisa' Dungun

Oowh umi dipilih jadi ustazah pilihan di sini...
untuk berkongsi sedikit ilmu sementara para juri mereka mengira markah untuk pertandingan2...

Berdebar dup dap dup dap hanya Allah yang tahu...
sebab yang hadir bukan calang2 orang...
isteri orang2 besar dan orang2 dihormati Dungun...
nasib baik ada slide ringkas...xde la buntu sangat

Tapi memang banyak kesilapan...
subhanallah...astagfirullahal azim...
Mohon maaf buat semua yang mendengar...
saya insan yang sangat kerdil...

Moga ada sedikit manfaat dalam sessi ini buat semua yang mendengar..
sekian..kisah umi minggu lepas hehe