28 November 2014

VIDEO MAKANAN SUNNAH SEPANJANG HARI

INi yang saya janjikan tempoh hari...
video yang disampaikan oleh ustazah Noor Hafizah Musa...
lembut tutur bicaranya...
mendalam maknanya...
juga penuh berisi info dan maklumat

Alhamdulillah dari sini la saya mula makan makanan sunnah dan ekstrak kacip fatimah keluaran UTM
saya pun suka sebarkan kebaikan video2 ini...
alhamdulillah sekarang semua produk2 yang ustazah sebut tu boleh dibeli di I-Deal Halal Mart Dungun
Saya sendiri pun dah jadi pengedar berdaftar EKSTRAK KACIP FATIMAH UTM ni...

Buat warga Dungun,boleh COD je dari kedai I-deal halal mart
buat yang mahu saya poskan pun boleh...

Apa yang menarik...ustazah ada sebut wanita di Mesir mampu bersalin secara pembedahan hingga 10 atau 11 kali...kalau kita kat Malaysia ni, bersalin 3kali pun dah ada yang kena ikat peranakan..apatah lagi 10 atau 11 kali....
masya Allah memang ajaib...rahsianya mereka amalkan makanan2 sunnah...mula dari bangun tidur lagi ustazah beri tips...

Jom sama2 kita saksikan...
moga beroleh manfaat dan sama2 kita amalkan moga kita jadi incredible hulk mama hehe

Bagi yang berminat nak dapatkan semua produk2 yang disebut ustazah,boleh whatsapp je empunya kedai tu hehe
013 969 4774
in sha Allah mereka boleh poskan jika kawan2 mahu.

No comments: