15 August 2009

saya cemburu...

saya sangat cemburu...
cemburu dengan rakan2 saya yang sangat rajin meng'upload' blog mereka..
mereka selalu sajaa ada en3 n kisah2 menarik untuk di kongsi...
ini sangat bagus kerana saya boleh tahu perkembangan n kejadian2 mereka...
tapi saya tetap cemburu kerana saya xberkesempatan menjadi seperti mereka...
sehinggakan saya merasakan bahawa saya tiada kisah n cerita untuk di kongsi..
merasa tiada idea untuk berceloteh n mengarang seperti mereka...
pada hakikatnya saya sangat ingin mencoret di laman ini setiap hari...
tetapi entah di mana silapnya..
bukan di sini sahaja saya x berkesempatan mencoret...
di laman e-kedai ku juga tidak sudah lama ku x terjengah..
nasib baik suamiku yang sangat penyabar ini tlg jengahkan n melayan costumer mewakilkanku...

walaupun saya sangat mencemburui kerajinan mereka tapi saya mengkagumi mereka..beribu2 tahniah buat rakan2ku....
firjah, ilanur,nafastari,wirkab dll yang xtersebut...

juga tahniah buat rakanku afida ayu di atas pembukaan blog nya...





7 comments:

Nafastari said...

Semua orang melalui fasa ini, itu normallah.. Haha... Lawok la mung nih! Aku rasa pertamanya kita kena passionate dengan apa yg kita buat, dan yang keduanya, kena istiqamah. Tak perlulah bercita2 nak update setiap hari (tinggi sgt cita2 tuh!), cukuplah sekadar seminggu sekali, dalam sbulan dah dapat sekurang2nya 4 entri. Macam aku sendiri, bukanlah selalu ada crita menarik tetapi pandai2lah mengolah kejadian2 yg berlaku atau peristiwa2 seharian supaya ia kelihatan menarik. Sama macam bagaimana TV3 dan Utusan memanipulasi berita2 lah! Hahaa... Tapi lakukan dengan bertanggungjawab la... ;-)

Tapi, ini antara entri terbaik yg mung pernah hasilkan...

ila nursalida said...

i miss u daling..mmmuah!

wirkab said...

Orang bisnes laju memang sibuk..tapi segala sesuatu pasti ada hikmahnya.

# blog saya tu jarang2 je update ooi..

chenta said...

hehe..tq atas ucapan tahniahnye...
tahniah jugak dari aku sekeluarga..
jelesnye aku...aku pun tgh teringin nk tambah lg ni...tp kne break dlu 2yrs sbb caeser aritu...huhu...doa ke aku deh...
p/s:abes kredit blake kami ni td

chenta said...

tonah,salindah ada produk untuk bersalin caeser x?untuk cepatkan pemulihan luka dalam...ada x?

Fatanah Fadhil said...

nafastari : haha kenat mu ni, agak2 wat la ayat2 yg menambahkan semangatku sket eh..haha tu hanya cita2 yang pasti xkan ku capai..seminggu skali pun patoh jari gok ni rasanya..

ila nur : miss u toooo...

wirkab : haha bisnes xlaju mana gok..malas je lebih ni..

chenta : o kena pantang 2 tahun ke?member aku ritu ceaser gak n 6bulan "terlekat" n alhamdulillah..ubt ceaser tu nat aku tanya dr dia deh..aku xbape banyak ilmu ngat pasal homeopati ni..

Unknown said...

salam ziarah..
sama laa kite.. malas tahap gabang.. muahahhahaha.. padahal duk umoh jer... org bz cam nafastari pun sempat lagi karang cite.. ke guana Pa?

izin link blog ana kat blog zu yer. :)