28 April 2010

rindu...rinduuu..rinduuuuu...

hari ini, dah masuk hari ketiga heroku berada di kg halaman bersama nendanya..aku terpaksa tinggalkan di kg halaman kerana aku xjumpa cari pengasuh buatnya..dia agk susah dengan org luar..mengambil masa yang agk lama untuk menyesuaikan diri...dan memandangkan aku sudah dikenakan mula bertugas daripada cuti yang agak panjang ini,maka terpaksala aku mengambil keputusan yang sangat berat ini...meninggalkannya bersama nenda  buat seminggu dua ini..aku sangat merindui keletahnya..

ni la aksi manja nya setiap kali kamera nk snap wajah hensom nya....
sayangnya pada adik..selalu nk cayang adk..tp kena berjaga2la..lepah cayang ni..mcm2 dia buat...

dulu kami hanya bertiga...kasih sayang sepenuhnya tertumpah padanya..semenjak kami dah berempat ni, dia pun dah pandai jeles dan buat perangai..dan kami belum mampu menyesuaikan diri dengan kerenahnya...ya allah bantu la hamba Mu ini..ampunkanlah dosaku ya Allah...dosa kedua ibubapaku..dosa seluruh ahli keluargaku ya Allahh dan tabahkanla hatiku dan juga hati anakku yaAllah.....ku mohon pada Mu agar anak lelaki kU sentiasa berada di bawah jagaanMu seperti mana Engkau menjagaku...amiiin ya Rabbal alamin....

aku sudah tidak sabar lagi menunggu hari jumaat..untuk bertolak balik kg...ikutkan hati nk je balik terus lepas sek hari khamis ni tp sek ada perkhemahan unit unform..i've to wait 4 mjlis penutup huhu...miss u baby....semoga dia selalu berada dibawah jagaan Mu ya Allah.kerana ku tahu Engkau la sebaik2 penjaga...

No comments: