10 May 2010

selamat hari ibu...

selamat hari ibu buat ibuku n ibu mertua ku...
jua selamat hari ibu buat semua ibu2 di luar sana..espc rakan2 yang dah dan akan bergelar ibu...besarnya pengorbanan ibu mmg kita xterbalas...dah jadi ibu ni, baru aku faham perasaan seorang ibu..dulu masa masih belum jadik ibu...amik mudah je pengorbanan ibuku..huhu..moga2 aku sempat membalas segala jasanya...betapanya pengorbanan ibu buat anaknya..sampaikan aku dah kawin n beranak 2 ni pun...dia tetap berkorban utkku...dia dengan rela hati nya nk jaga fathi kat kampung...dah penat aku ajak dia dia datang duk umahku di dungun ni..ada je alasan dia...kenduri byk la..nk jaga umah la..adk nk ambik lesen la...pusing punya pusing sbnrnya alsan dia sbb dia xnak datang umahku...
papepun...terima kasih buat ibuku n ibu mertuaku kerana pengorbanan yang tidak terhingga dalam menjaga dan mendidik aku, suamiku dan juga anak2ku...




inilah dia ibuku...gmbr bersama kedua2 adikku samasa mlam pernikahan abgku thn lepas..
masa ni adik fateh pun belum ada rasa nya:)


ni ibu ku bersama2 kak2 ku yg semuanya sudahpun bergelar ibu..
ada lg yang xsempat masuk korum ni...jrukamera xprofesional...
.gmbr adk bradik pun abik xabih huhu...
selamat hari bu buat kalian semua...
moga2 syurga al-firdausi tempat buatmu nanti...
 dari kami...

pss:gmbr ibu mertua xsmpat nk snap..jd xtau nk upload kat mna la..nat ada masa aku amik byk2 gmbr...

No comments: