15 June 2009

bekwoh..

sangat lama saya x meng'update' blog saya yer..tgk blog kengkawan jelesnya rasa..semuanya ada kisah2 terbaru yg menarik2...saya bukan tiada kisah cuma saya tiada kesempatan untuk mengetip2 di keyboard ini....

but,pagi ni,akan ku coba gagahkan tangan dan diri..but banyak sangat nk cerita..juz kita cerita ngan gmbo2 jer lar yer..

peristiwa n momen di sekitar bekwoh...


makan beradab


rombongan belarok..



majlis berkenal2an n boleh bunga telur..



hantaran kedua2 pihak..


hantaran yang masing2 teruja nk bowok hehe...



ragam anok beranok...



psss: khas buat tatapan mek ti yg xdpt meraikan bekwoh krn menjadi delegasi malaysia ke filipina:)

aku tidak terdapat di adlam gambar kerana aku hanya sempat tengok dlm keta jer..amad fathi meragam ngantuk huhu...

n gambar pun xbape comel sbb mu x dok huhu..niroh yang amik alih tugas..nasib baik ada kamera ajah jer..kalu x lagi xdok gmbo hehe...

4 comments:

wirkab said...

Promosi loghat besut tu napok..

Fatanah Fadhil said...

wirkab: hehe sbb tuju khas ke anok sedara keno kecek bahasa sediri baru ada zouq:)
guano bisness leni?

chenta said...

bekwoh sape ni?

Admin said...

Salam ziarah Tuan Admin, terima kasih kerana visit blog saya. Dimanakan lokasi di besut ini? kerana kg asal saya juga adalah jiran besut sahaja ie Padang Luas ie Kg Gong Kala/Bukit Awang/Gong Kedak to be exact